torsdag den 15. februar 2007

Knap

I de små pauser der var mellem Anders´ brækture og Rasmus´ hosteanfald, fik jeg tid til at lave en knap. Det er absolut på amatørbasis, og der kommer nok en anden, når jeg finder ud af at lave en der er pænere. De 2 dråber (det er tårer) har jeg adopteret herfra. Det har stor betydning for mig at være med til at støtte den sag, da jeg simpelthen får det dårligt bare ved tanken om, at voksne mennesker kan få sig selv til at se på den slags.
Jeg er lettere brugt nu, for det har været en hård dag med 2 syge drenge, og hvor har de været sølle i dag. Det ser ud som om de begge har det lidt bedre her til aften, men der er nu ingen af dem der bliver sendt i skole i morgen (vi fra Fyn har først vinterferie i næste uge).
Nu skal jeg ind i stuen og sidde i min bedste stol med benene oppe på min dejlige fodskammel, og så skal jeg bare slappe af og hækle.

Ingen kommentarer: