torsdag den 4. januar 2007

På den igen.

Nu er det officielt: JEG SKAL TABE MIG MINDST 20 KILO. Jeg har før forsøgt, men måtte give op pga. stress i forbindelse med min uddannelse. Nu tror jeg på, at det kan lade sig gøre. Jeg har meldt mig til her, hvor jeg jeg også sidst tabte mig, så det er udelukkende gode erfaringer jeg har herfra. Jeg vil her på siden skrive lidt om, hvordan det går med vægttabet, også for at holde mig selv til ilden.
Jeg har lovet mig selv nogle gaver, når jeg når de delmål jeg har sat mig. Den første gave fik jeg i dag, fordi jeg tog mig sammen og meldte mig til. Jeg købte noget make-up, som jeg længe har haft lyst til. Med en overvægt på over 20 kg. har jeg ikke haft lyst til at pynte mig selv, det har været rarere at gemme sig lidt væk ved at være så anonym som muligt.
Jeg skal også til at give mig selv nogle gevaldige spark bag i, for der skal motioneres. Det er ellers ikke så nemt, når man nu helst vil sidde i en god stol i stuen og hygge sig med strikketøjet.

1 kommentar:

Fríða sagde ...

hej Britta! held og lykke med vægttabet. som du kan se her:
http://vaegttab.blogspot.com/index.html
så er vi flere der har taget beslutningen.
kh.fra Island
Frida