fredag den 1. december 2006

Julekort


Der blev lavet julekort i dag. Her er et lille udpluk af dagens arbejde. Det er ikke verdens bedste billede, men jeg mangler noget ordentligt lys. Nu skal der laves engle, skønne store naive stofengle. Der skal nok komme billeder på bloggen, og kommer jeg rigtig godt i gang, bliver der sat nogle til salg i min bix.
Underkjolens forstykke er færdigt, men jeg er blevet så forelsket i latifa-tørklædet, at jeg overvejer at gå i gang med det nu. Det skal jo også bruges nu, det skal kjolen ikke (ja jeg skal lige smide nogle kilo før jeg kan få den på, og det skal de her hjælpe mig med).
Drengene var ikke så længe om at komme ud af fjerene som de ellers plejer. Det kan godt have noget at gøre med, at der hang pakker på pakkekalenderen. 2 hoppebolde med julemotiver som skulle med i skole og vises frem for kammeraterne.
Der blev snydt med aftensmaden, den kom fra Mc.D., men moren havde brug for en let aften, og der var ikke nogen der brokkede sig. Det bliver altså noget nemmere at få et køkken, så der kan kokkereres på vanlig vis igen. Det kniber også med at få bagt småkager til jul, men så må de jo købes i år, selvom det normalt ikke er min stil. Hvad værre er, vi har ikke rigtig plads til vores julepynt, fordi næsten al vores plads er optaget af køkkenudstyr der ikke kan være i køkkenet. Sådan er det jo at bo i et lille hus, og så samtidig bygge om, men jeg er glad for det alligevel, for det er VORES hus.

Ingen kommentarer: