tirsdag den 28. november 2006

Filteprojekt



Så skete der lidt på den kreative front igen. Jeg har for første gang prøvet at filte et sjal i tørretumbleren. Det er krøbet ca. 50%, så det var MEGET stort da jeg lagde det på stuegulvet. Rasmus syntes det var spændende at følge med i processen, så han ville være den der viste det frem her på siden. Der er bestilt mere uld, så det er ikke sidste gang den teknik skal prøves.

Weekenden har stået i ombygningens navn. Der er kommet et nyt vindue i den nye væg og en ny entredør er også blevet sat i.

Anders skulle til lilleputstævne med håndboldholdet, så min lørdag eftermiddag blev tilbragt i sportshallen. Hans hold vandt i øvrigt begge deres kampe, og jeg havde en meget glad dreng med hjem igen. Det glæder mig virkelig når han er glad, og når han for en sjælden gangs skyld tror på sig selv og sine egne evner.

Jeg mangler at købe 6 gaver til pakkekalenderne, og en masse julegavepapir. Det må jeg hellere få gjort i dag, for 1. dec. nærmer sig med hastige skridt.

Underkjolen ligger lidt stille i disse dage, for jeg er gået i gang med at strikke halstørklæder af noget MEGET blødt blandingsgarn. Rasmus har prøvet at liste et af garnnøglerne fra mig, for han kan bruge alle de ting jeg har til et eller andet, men indtil videre har jeg ikke afleveret noget. Han må vente til det færdige halstørklæde kan tages i brug. Det kommer nok i pakkekalenderen.

1 kommentar:

Linda sagde ...

Ba-doing, så landede jeg her! Faktisk har jeg været ovre på din smykkeside og lure da du blev medlem af webstrik. Fiiine sager. Håber dit køkken bliver færdig inden juleaften, ellers må I jo grille stegen i det frie!
kh Linda