tirsdag den 21. november 2006

Nye smykker



Jeg har strikket på blonden i dag, og jeg tror den bliver færdig i løbet af aftenen. Jeg skal jo strikke en til, for den første rækker kun til forstykket af kjolen. Der blev tid til at lave lidt smykker i dag. Jeg har lidt svært ved at sige farvel til dem, men på et tidspunkt skal der laves julekort, og så skal alle perlerne pakkes væk.


Jeg har lavet en lang bindekæde med alt godt fra havet (perlemor og ferskvandsperler) + lidt glas (3 muranoglasperler), forsølvede perler og et par krystalperler i grå, og hvide/klare farver.


Jeg fik også lavet en kæde med tilhørende armbånd af perlemor og ferskvandsperler i en sart grøn farve med forsølvede blomsterperler imellem. De bliver sat til salg i min smykkebutik.


Vi har fået en hel pallefuld byggematerialer, så husbond har taget fri i morgen for at rive en ydervæg ned og bygge den op igen. I mellemtiden kan jeg så disponere over bilen, så jeg skal ind til byen og shoppe. Først og fremmest skal de sidste gaver til pakkekalenderne købes. Det bliver rart at få det overstået, så er der bare at vente på at de skal pakkes op.

Ingen kommentarer: