torsdag den 23. november 2006

Åbent hus.


Sådan så mit køkken ud i går. Det var nu en herlig fornemmelse at få lov til at rive en væg ned. Det var kun vinduesrammen der belv siddende i første omgang, men den blev også savet ned. Der var åbent hus det meste af dagen, men til aften var det lykkes for husbond at sætte en væg op. Ikke den færdige væg, men det var nu et skridt på vejen. Nu må vi så vente til det bliver weekend før der igen sker noget.

Det går fremad med underkjolen. Nu hvor blonden er færdig er den blevet noget nemmere at strikke, så der kan nydes en god film samtidig med at der arbejdes. Jeg har ryddet perlerne væk, for nu går julekortfremstillingen i gang. Jeg skal lige studere mine bøger og blade for at finde inspiration, men alle materialerne er indkøbt, så jeg kan bare gå i gang.

Jeg fik solgt 2 sølvarmbånd og et mobilsmykke i dag, og penge tjent på den måde skal helst gå til at investere i nye hobbymaterialer, så jeg tror der skal købes lidt lyseblåt sydamerikansk merinould her, så jeg kan få lavet nogle filtede sjaler til julegaver til mine svigerinder.

Ingen kommentarer: