søndag den 19. november 2006

En rigtig flade-ud-dag




Vi har slappet af i dag. det vil sige husbond har pudset en væg op i køkkenet (eller det der skal blive til et køkken). Drengene og jeg har bare hygget os. Jeg har fået ryddet op i mine gamle blade, så nu er der en stak Hendes Verden der er klar til at blive overtaget af min mor.
Rasmus er mest til sofahygge, mens Anders ligger på gulvet og hygger sig med Vaks.
I morgen skal der mere aktivitet ind i min dag. Jeg har fundet en opskrift på en sød underkjole i mohairgarn som nærmest tigger om at blive strikket. Det passer med de nøgler jeg har liggende, så det er jo bare med at gå i gang.
Jeg skal også have købt de sidste gaver til gutternes pakkekalendere, og derfor må jeg vidst bruge en dag i den kommende uge til at tage ind til byen. Jeg tror jeg vil tage en tur ned ad de lidt mere stille gader, for det er tit der man finder de interessante butikker med det gode (gammeldags) julepynt, og lidt skal der pyntes op i år, selvom det halve af huset er en byggeplads.

Ingen kommentarer: