mandag den 18. december 2006

En kold morgen



Bildørene var frosset fast, og der måtte noget varmt vand til, før vi kunne komme ind i bilen.


Græsplænen var lidt hvid, og hundene syntes det var lidt underligt at gå på (så vent bare til der kommer sne vovser). Der hænger stadig lidt æbler på æbletræet. Det er til fuglene, for vi har taget dem vi skulle bruge, og der var rigtig mange i år.

Jeg strikker stadig på Latifa-tørklædet. Jeg mangler ikke så meget, men ved allerede nu, at der skal strikkes et mere. Min lille niece på 4 år, har set mig strikke på det, og har spurgt mig om jeg ikke ville lave et til hende også. Det kan jeg jo umuligt sige nej til, for hun er sin fasters dejlige lille tøs.

Min mor og far har købt en nissefar til mig på deres ferietur til Fjellerup. Han er rigtig fin, men den arme mand mangler en kone (hun kan også købes). Han må dog finde sig i at være single et stykke tid endnu, men til næste år regner jeg stærkt med en forlovelse.

Ingen kommentarer: