tirsdag den 12. december 2006

Store sy-dag


Jeg har brugt dagen på at sy en luciakjole til min venindes datter - en dejlig tøs på 9 år. Hun har overtalt sin mor til at må sove i den når hun har brugt den i morgen, for hun siger hun føler sig som en engel når hun har den på.



I går kom posten med denne pakke som jeg havde bestilt her. Det er en lykkepakke, så jeg anede ikke hvad den indeholdt, men det er lutter lækre sager. Jeg ved godt det er skørt at bestille noget man ikke ved hvad er, men jeg tvinger mig selv til at bruge noget garn, som jeg nok ikke ville gå ud i en forretning og købe. Og der er før kommet noget rigtig godt ud af den fremgangsmåde.

Jeg slutter dagen af med en frygtelig hovedpine der stammer fra min pandehulebetændelse, en jævnt tilbagevendende begivenhed. En del af aftenen har jeg ligget på sofaen med en lille varmepude på panden, men det er ikke blevet meget bedre. Måske bliver jeg nødt til at tilbringe dagen i morgen på langs, øv.

Ingen kommentarer: