torsdag den 29. marts 2007

Taskevalkning

Så fik jeg strikket/hæklet min taske færdig, og den blev også valket. Det har jeg aldrig prøvet før, men det var både sjovt og heldigvis også med en følelse af tilfredshed, at jeg hev den ud af vaskemaskinen igen. Den blev trukket i form, og så blev den hængt til tørre.













Den skal stives af i bunden og muligvis også i siderne, og så skal jeg have syet foer i. Jeg vil også prøve at lave nogle blomster til at pynte den med.

Der er også blevet tid til et par ture i haven de sidste par dage. Hvem kan næsten lade være i sådan et pragtfuldt vejr. Jeg har et par franske anemoner der har overvintret udenfor i en krukke på et beskyttet sted, som mener at de vil glæde mig med en ekstra tidlig blomstring i år. Jeg klager ikke.

Der er også både tulipaner (vidstnok af en meget gammel sort) og påskeliljer til at sprede glæde og farve i min have.
Jeg er gået i gang med påskeforberedelserne, altså dem til pynt. Der er filtet gule æg, som senere skal blive til kyllinger, men de skal lige tørre først. Sidste år var jeg ved at skrive bachelor-projekt på dette tidspunkt, så hverken påske eller for den sags skyld sommer blev holdt, på den måde jeg gerne ville, så i år skal den have hele armen. BASTA.

1 kommentar:

Tina sagde ...

Sikke du kan Britta :) Lækkert design!!! Jeg glæder mig til at se flere tasker fra dig ;)