tirsdag den 20. marts 2007

Nye forsyninger......












.....er ankommet fra staterne. En stor pakke med en masse perler har jeg netop modtaget, og det er næsten bedre end juleaften. Her er et billede af nogle af nyanskaffelserne.

Der er blevet produceret nogle nye smykker i forårsfrække farver til smykkebixen, og der bliver lagt billeder af dem ind på de forskellige sider.

Der bliver også hæklet og strikket lidt, men den slags håndarbejde ligger i øjeblikket i hård konkurrence med smykkefremstillingen.

Vinteren har lige vist tænder igen, men nu VIL jeg altså have forår, så jeg kan få sået frø i mit drivhus. Det skal gøres i weekenden, og jeg er sikker på, at Rasmus nok skal "hjælpe" mig.



1 kommentar:

Anonym sagde ...

Øj, hvor ser det indbydende ud! Kan godt forstå de er svære at holde fingrene fra. KH Miri