onsdag den 29. juli 2009

Laaaaang tid siden sidst.

Jeg har været væk i et godt stykke tid, men vil nu mene at jeg er klar til at blogge igen.


Der er sket meget siden sidst. Jeg har været ude i en arbejdsprøvning, og fået konstateret, at 13 - 14 timers arbejde om ugen er det jeg maximalt kan klare. Jeg er blevet godkendt til felxjob, og det er en stor lettelse for mig, da jeg så ikke skal gå og spekulere på, om jeg nu også får penge i næste måned. Nu mangler jeg bare flexjobbet, men det kan jeg godt vente på, og jeg venter i spænding.


Jeg har stadig gang i kreativiteten, der stort set er lige så vigtig for mig som at trække vejret. Det bliver fremstillet smykker, hæklet, strikket, malet (omend meget lidt) og eksperimenteret med fimoler. Her er mit første forsøg på at beklæde en lille glasvase med skiver fra en hjemmelavet blomsterstang. Efter bagning og afkøling, er vasen blevet slebet med fint slibepapir og derefter lakeret.

1 kommentar:

Sabrina - aka Lilli sagde ...

Hold k*** den er flot! Du kan altså nogle tricks