torsdag den 11. oktober 2007

Øv altså

Ja jeg ved det godt. Det er så sjældent jeg efterhånden skriver på min blog, og når jeg endelig gør det, så brokker jeg mig. UNDSKYLD
Men jeg synes det er surt, at min lille hund er blevet syg. Han har nok været oppe at ligge i sofaen mens resten af familien passede deres daglige pligter uden for hjemmet, og så har han fået ondt i ryggen, rigtig meget endda. Afsted til dyrlægen med det samme. Diagnosen var en mulig begyndende diskusprolaps i den øvre del af rygsøjlen. Der blev givet morfin og binyrebarkhormon + smertestillende middel til en uge frem. Der blev givet ordre om at han skulle holde sig i ro, så vi fandt kravlegården frem fra loftet, og har nu lukket ham inde i den (nøj, hvor er han ikke tilfreds med det). Han har det bedre i dag, men han skal stadig holde sig helt i ro de næste 14 dage. Det bliver ikke helt nemt, især ikke da han skal passes af mine svigerforældre et par dage.

Nå det skal ikke være brok det hele, for jeg har også fået et job jeg er vældig glad for. Der er masser af udfordringer og masser af variation, så jeg får prøvet lidt af hvert, dejligt. Så er der slevfølgelig også det meget positive, at jeg har fået mange nye rigtig søde kolleger, så på den front kører det bare lige for tiden.

2 kommentarer:

Tineke sagde ...

Nøj, den stakkels vapse! God bedring til ham da. Og tillykke med jobbet, det er søreme da dejligt, på med krum hals der.

Kh. Tineke

Tina Olsen sagde ...

hej Britta.. skønt med nyt fra dig - bare øv at det var sådanne nydheder du bragte!!! - den stakkels lille vuffer...Giv ham lige et forsigtigt men kærligt kram fra mig - med en ønske om hurtig bedring, det er jo næsten umuligt at holde sådan en fyr i ro..
Og tillykke med det nye arbejde, skønt der er noget der kører.. skal i ud at rejse siden i skal have passet hunden??