fredag den 6. juli 2007

Laaaaaaang tid siden sidst

Jeg har bare været totalt flad i et langt stykke tid, og har derfor ikke rigtig kunne tage mig sammen til at blogge. Det er ikke fordi jeg har dovnet den med hensyn til håndarbejde, men jeg har bare ikke rigtig orket at lægge mine præstationer (hmpf) ind på bloggen.

Jeg skal deltage i et marked i morgen, og jeg har hæklet nogle sjaler til min samling og vil prøve at sælge dem.
Der ud over er det selvfølgelig mine smykker jeg skal sælge. Nu håber jeg på godt vejr, for det bliver surt, hvis jeg skal stå i øsende regnvejr hele dagen.



5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fine sjaler, dem skal du nok komme af med! Håber regnen bliver væk!

Tina Olsen sagde ...

Hej Britta..
Skønt at se lidt liv på din blog;-)
Jeg håber der er godt salg på marked!! - og de der sjaler, de er da alletiders..hvor har du opskriften fra?? - den kunne jeg bestemt godt selv bruge!!
Kæmpe knuser, og jeg krydser finger for at vejret holder.

Tina Olsen sagde ...

Hej Britta, jeg hat tagget dig - se min blog;-))

Marlene T. sagde ...

Osse mig.... Ja, det med "taggen"... hi-hi.
Det kører ikke helt for mig, men pyt..
Marlene :-)

P.S. Glæder mig til at modtage en smykke-pakke fra dig en af dagene!

Britta sagde ...

Regnen blevdesværre ikke væk, og nu er jeg godt forkølet efter en lørdag i regn og strid blæst. ØV

Jow jow, lidt liv er der da stadig i mig. Nu satser jeg på at du (Tina) også kan lave et enkelt sjal eller to ;-)
Hvad er det nu for noget at tagge mig. Så må jeg jo lige finde ud af hvordan jeg tackler den :-)

Smykkerne er færdige og klar til at blive postet (det hjalp med en adresse ;-)
Håber de falder i din smag.